You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 45 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to FKK-Web / FKK-Jugend.com. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Brammi

Naktiv

• "Brammi" is male
  • "Brammi" started this thread

Activity points: 485

1

Tuesday, July 6th 2010, 9:08am

Nord-oder Ostsee ??

Hallo Leute,

mein Sommerurlaub steht bevor und ich würde dieses Jahr zum Ersten mal gerne für ein paar Tage an die deutsche Küste zum campen fahren ( FKK versteht sich ). Kann mich nur leider überhaupt nicht entscheiden, ob ich an die Nord-, oder Ostsee fahren soll. Und zu welchem Platz genau, habe ich noch weniger Ahnung :).
Wer kann mir aus eigener Erfahrung schöne Plätze vorstellen, ? Bin mal gespannt, welche Küste gewinnt ;) !
Habe mich schon im Inet schlau gemacht, wo man überall hinfahren könnte aber ich halte mehr von Erfahrungsberichten und guten Tipps.
Also, bin mal gespannt...

Gruß Brammi

The guest access to this forum was limited. Overall there are 45 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.